jobb, jobb, jobb och va va det jag sa?! ja just det, JOBB !

har inte haft en enda dag ledigt denna veckan -.-. har jag inte jobbat på mitt jobb så har jag vart på praktiken och så tvärtom, plus att jag både jobbat på praktiken och på mitt jobb (alltså dubbel pass).

Känns som att mitt liv består av jobb. men snart är det slut, för nu är snart praktiken slut och skolan snart slut och då börjar miss Josefine på schema ! :D
10 veckors schema i sommar :D:D är så glad för nu kan ja få ihop bra med pengar och kommer jag inte in på högskolan till hösten så blir det att resa utomlands i 2-3 veckor hade jag tänknt mig :D !!! <3

har inte så mycket att säga eftersom det enda jag gör och har gjort är att jobba, men hoppas ni har det bra :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Erre

Med vem och vart vill du resa då?

2010-05-09 @ 18:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0