Notebook!!

Asså seriöst förr när jag hörde om filmen "The Notebook" så var jag helt säker på att den var kass och jag gav den inte ens en chans,  utan jag bara sket i och titta på den. Men tillslut efter si och så många år så hade jag inget annat att kolla på så jag tänkte varför inte, jag stänger av om den är kass. Jag kan ju säga att jag stängde aldrig av den, utan jag blev helt förtrollad av dess kärleks historia och sedan hur slutet var helt sjuk underbart fiint !!!

Nu hade jag tänkt mig att jag skulle se den igen för så mycket gilla jag den, fast än att jag vet precis vad som händer så tycker jag fortfarande att den är så underbart fiin. Men jag kan ju inte säga att den blir lika bra denna gången för nu fattar jag ju hela filmen och det gjorde man ju inte sist förens man hade kommit fram tills slutet.

Så om ni är sugna på en film kolla in The Notebook ffs ! :P hehe

Ha det så bra PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Den har jag inte sett än ,men tack för tips den är med i ta hem listan nu! :)

2010-05-27 @ 16:44:24
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0