usch för henne !

Asså min jävla piss handledare på praktiken har ju för fan ett urblåst ägg till huvud !
Att säga att jag inte får ta ut min lediga dag imorn när jag inte mår bra, hon är cp !

Men jag kanske ska förklara från början, det är ju så att jag ska göra 120 timmar på 4 veckor och nu på 4 veckor så gör jag 128. Därmed så får jag ta bort en dag så jag får 120 timmar. Men enlig henne så tycker hon att 120 timmar är aldeless för lite för att jag ska kunna få se saker. på sätt och vis så menar hon bara väl med det, men samtidigt så tänker jag inte göra övertid bara för att hon inte kan få tummen ur röven och visa mig saker ! Under min sista vecka så ska hon vara ledig också så där har man väl också varför hon tycker det är så lite tid.
Men jag skiter i vilket, jag ska göra 120 timmar och så är det. Sen när jag vart och gjorde ett prov i skolan så ska ju dom timmarna som jag är i skolan också stå på mitt timkort, men inte enlig henne ska ni veta -.- jag blir så trött på henne ! Om jag säger att dom ska stå där så ska hon ju inte ifrågasätta mig när jag vet att det är så och när min lärare säger till henne så kan hon inte ens då sluta tjata om att dom inte ska stå där ! :O Va fan skärp dig liksom !!!

Men förra veckan så gick hon hem för hon typ har magkatarr, och självklart mår man inte bra så ska man inte jobba för då utför man inte samma jobb och det är ju speciellt viktigt att man gör ett bra jobb när man jobbar med människor ! Men nu när inte jag mår bra så anser hon att jag inte ska ta ut min dag imorn för att då kan inte hon göra en bedömmning på mig !? Men för i helvete om jag går på jobbet och inte mår bra så gör jag inget bra jobb, då bedömmer hon mig sämre än vad som egentligen stämmer plus att jag inte ger bra vård. men nej nej det skulle vara bättre om jag gick och mådde dåligt enligt henne och tog ut min lediga dag på min sista dag :S !?
Hur fan tänker man, va !?

Asså seriöst jag har berättat att jag har mag-problem och dom e inte små problem så att hon bara ifrågasätter mitt beslut förstår jag inte. Blir så arg, för hon fattar inte att jag måste kankse höja min medicin dos igen om jag mår så här !

Fan asså jag äter bara för att jag måste just nu, känner ingen hunger överhuvudtaget nu igen (fast än att jag tar mediciner) och jag vill inte hamna i denna skiten yttligare en gång bara för att jag har så fruktansvärt stressigt. Bättre att ta en dag ledigt då enligt mig i alla fall !

Hon är riktigt dum i huvudet alltså för det första jag sa idag när jag kom var att jag inte mådde så bra och att jag hade hostat blod. Sen gått på toa hundra ggr idag för jag e helt ras i magen, stoppar jag inte så kommer det från båda ändar. Men nu har jag märkt att hon är jävligt ego när det kommer till att andra inte mår bra, och kör hon så, så kör även jag så !!!

Dåså nu har jag fått skriva av mig ! Så nu ska jag ta min medicin, får ju ta en tablett mer än vanligt så får vi se om det blir bättre om jag gör så i några dagar.

Ha det nu bra ! :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: m

Hehe ser man på! Gränsen är 120 timmar minimun :) men om man inte mår bra ska man inte arbeta. Bättre sjukanmäla dig, stå på dig.

2010-05-03 @ 19:54:31
Postat av: Josefine :)

SV: jo fan klart jag ger mig inte, för så som hon beter sig gör man inte !!!

2010-05-03 @ 22:11:55
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: Anna

Det lät inte som någon vidare handledare det inte. Men det är ju bra att din lärare pratat med henne för då vet hon ju om hur det ligger till!

2010-05-04 @ 15:20:58
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anonym

byta handledare? :D

2010-05-07 @ 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0