Alla<3'sdag

spenerades under dagen på jobbet, oförväntat va ? :P hahah
Men sen på kvällen så åkte jag till rocco, och hon lagade faktiskt mat :O :P hah aannars brukar alltid jag få göra det :P. men aja det vart väligt trevligt att spendera kvällen med en underbar vän :).
vi la oss i sängen vid typ 01.00 och låg och skratta fram tills 3 halv 4 :P hahah.

vaknade kl 1 idag och vart helt slut men tog mig hem och bytte kläder och hämtade selma, så åkte vi ner till erre och vart där en stund :). min lilla tös är ju liv rädd och det vart hon även idag men till slut så tog hon lite mod till sig och gick runt en sväng i erres hus. då fatta hon väl att det vart rätt lugnt och att Hugo inte är så farlig hahah. hon är så fruktansvärt egen den hunden !

har förresten fått en rätt bra tanke tror jag :P, tycker att det tar så lång tid att gå ner i vikt så nu har jag kommit på att jag ska ta och kominera kuren Cambridge och massa gym pass för att få en grym viktnedgång :D. nu jävlar ska dom där kilona bort ! :D

nu ska jag ta och gå ut med mina knep hundar :) så ha det gött för imorn börjar man jobba igen ! :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0