UPDATE !

för en vecka sen fick jag mitt körkort ! :D så har jobbat som en gris nu när jag kan ta mig till och från jobbet hur som helst liksom :P. hehe

klarade av teorin med 58 av 65 när godkänt var vid 52 :D och körningen klara jag på första försöket den oxå :D.
fick glädje tårar när jag klav ur bilen efter uppkörningen  (A) gud känns så grymt skönt :).

har idag iaf vart och handlat och nu har jag precis tagit ur min äpplepoaj ur ungnen så ska snart ner och fika med familjen :). sen blir det en sväng förbi rocco, får se om jessica hinner hit innan jag åker så jag får krama min älskade gose pojk emilio :). han blir förresten 1 år på söndag :O shit va tiden går snabbt !

aja nu blir det fika :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0