Nervös...

Gud går och vankar fram och tillbaka och känner att brevet kan komma imorgon så man slipper funderar när och vilken tid det blir ! Är något soppas nervös att tankarna bara far runt hela tiden ... Varför vart han tvungen att säga att dom gjorde d !? xd hahah
Usch va jag hatar att inte veta, är lite av en perfektionist när det gäller mig sj, liksom när man fått en uppgift så vill jag inte misslyckas klarar inte av det utan måste alltid lyckas annars blir jag så förbannad på mig sj :P. Vill inte ens att små detaljer ska vara fel, speciellt i vissa fall ! Just därför är jag väl nervös :O.
haha ni ska bara veta vilka djupa tankar jag har suttit med för att komma på allt detta hahah  men aa det är så jag är med mig själv, kanske bara bra men i vissa tillfällen kan det vara den sämsta sidan av mig själv också faktiskt !
Men aja jag är den jag är och så får det förbli :P, hoppas bara att brevet snart kommer så jag slipper klättra på väggarna ! haha

Ha det bäst nu !

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0